12. 8. 2012

2012.08.03 Nizké Tatry - Chopok, Ďumbier

Nic se nemá přehánět... Po divočení na Volie veži jsem se raději rozhodnul pro nějakou oddechovku. Jenže ve Vysokých už žádný takový cíl mnou neprozkoumány nenalézám. Případně by vyžadovali trmácet se dolinami přes celé Tatry. Pohled padá na Nízké Tatry. Navíc je mám při cestě a nebudou znamenat ani zajížďku. Počasí nevypadá moc tragicky. Existuje velká šance, že bych do třetice mohl vidět i dál něž 10m před sebe. Je to pro mě vlastně premiéra :-) Poprvé z tohoto treku i něco mám. Na začátek sice zápasím s modrou turistickou značkou, kterou nejsem schopen najít ani díky GPS. Náladu pak kazí ještě velké staveniště pod Chopokem. Chodník je rozoraný a jsem nucen jít po prašné cestě společně s těžkou technikou, co se zde vesele prohání.
Vše zachraňuji až krásné rozhledy z hřebene. Navíc díky brzkému startu je hřeben liduprázdný. Lanovka davy turistu začne totiž vyvážet po 9:00. Do té doby patří hřeben jen mě, turistům jdoucím na těžko a stádu kamzíku. Přes "bikepark" se mi daří udělat i docela rozumné kolečko s návratem zpět k autu.

Turistická MAPA oblasti
Obrázek s body zobrazenými v mapě  
DATA - grafy z výstupu /nadmořská výška je +/- 100m hodně orientační!!!/

Předchozí treky na Chopok a Ďumbier
2011.05.13 Nizké Tatry - Ďumbier, Chopok  
2009.11.17 Nizké Tatry - Chopok, Ďumbier


vrchol Ďumbieru

krásné travnaté úbočí hřebene
FOTOGALERIE

Žádné komentáře:

Okomentovat